willsing.blogg.se

Quiet life

Publicerad 2015-05-04 14:29:00 i Allmänt,

Har ni lyssnat på Kasey Chambers?
Älskar hennes musik. En vacker röst och lugna sköna låtar med bra texter. Ett litet tips bara.
 
Dagen rullar på och nog finns det saker att göra.
Ställde klockan på 7 men sov till halv 9 och valpen va lika trött han så han kunde sova lika länge, och var så duktig och gjorde båda behoven utomhus när jag släppte ut honom. Efter en natt utan sömn så var det väldigt skönt att kunna sova ut lite extra nu på morgonen. Efter hans promenad så gjorde jag min morgonträning som består av några enkla övningar, sen så kom gubben hem med god frukost som han hade åkt ner och handlat. frasiga baguetter och apelsinjuice, nybryggt kaffe och goda pålägg. Min A är så bra. 
 
När vi hade ätit färdigt så tog ja mig en lång dusch, eftersom valpen vill ha full kontroll på vart ja är hela tiden så satt han på badrums golvet och smög sig innnanför duschdraperiet då och då så han också fick sig en dusch. Nytorkade och klara var de dags för en promenad återigen och denna gång i regnet. Stackarn pep ju hela prommen för att han frös av regnet och hellre ville in i värmen, men de är ju ett måste att gå ut.
När vi kom hem igen så klippte jag bort tovor från katten. Sen så blev det game of thrones senaste avsnitt på paddan med A och V tuggade på sitt ben undertiden. Om en stund kommer vaktmästare hit för att fixa några småfel. Resten av dagen blir de väl kyckling till lunch, handla vin på systemet för imorn blir de chill dricka med de engelska paret hos oss, och jag ska läsa klart boken stalker, har bara ca 20 sidor kvar! så spännande att ja blir tokig. Ni får ha en go måndag läsare :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela