willsing.blogg.se

Monkikik

Publicerad 2015-03-05 19:46:55 i Allmänt,

Så glad så det är inte sant.
dagen började bra med att sola på gården med kaffe och bakade cookies som blev superbra. Man blir lyckligav ljus och värme. Ledigheten börjar kännas av och ja kan vila ut mig och pyssla i hemmet som jag älskar.  Bara städa, greja,  tvätta, vika kläder,  ta hand om katten, laga god mat, baka de ja vill och mysa med min kärlek.  Egentid behöver man ju ibland. För en stund sen ringde pappa och berätta att han o mamma kommer hit på måndag.  Jag blev över lycklig. Det ska bli fint väder också. Längtar så mycket och saknar familj o vänner dagligen. De känns hur bra som helst just nu. Ikväll är jag iaf ensam,  har kokat manna gryns gröt o ska kolla på Tv. På instagram hade "Fredriksfika"gillat min cookies bild! Han var finalist i Hela Sverige bakar förut. Blev så glad för de med! :)
 
 Imorn blir de lång promenad o taco fredag får se vad mer som händer. Många gånger mår jag dåligt och tycker inte om mitt liv för ja har så svårt att vara nöjd med det jag har. Men när ja väl mår bra så är de som om ja håller himlen i min famn o alla änglar bara ler mot mig. Så känner jag nu. Kraaam. Och ja vill bara säga de här till dig Anton om du läser, att ja älskar dig så obeskrivligt mycket och du är mannen i mitt liv. Jag kunde inte bry mig mindre om vad folk sagt om dig, mig och vårat förhållande under tiden du o ja varit tsm, för huvudsaken är att du gör mig så jävla lycklig,  varje dag. Och varje motgång får oss att älska varann ännu mer, sånt känner man. Och ja vet att både du o ja kan säga saker vi inte menar och ibland tillomed såra varann, men då får de va så. För jag släpper dig aldrig och du är värd att kämpa för. Såfort jag såg dig var de kärlek direkt och vi kan ju bevisa att efter tre dagar tsm blev vi två ett par, och över tre år tillsammans så har vi alltid hållit ihop. Så ja. Alla andra har fel om dig. Och om oss. Låt dem hålla på. De biter inte på mig iaf. Du är min drömman iaf. Hur snygg som helst, underbar insida, rolig och flummig som mig, du är hjälpsam och stöttar mig i svåra situationer,  du håller allting jag berättar för dig till dig själv,  så du är en person ja kan lita på. Du har alla bra sidor enligt mig. Du har dåliga också såklart men de är inte värre än mina egna så ja står ut ;)
 
Bilder på senast:
Långtorpet utomhus
 
Kaffe i solen
sola ute
nonstop cookies
pastasallad med dressing
Loppis burk 80kr.
Mys med katta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela