willsing.blogg.se

kim och tankar

Publicerad 2015-03-07 13:39:15 i Allmänt,

Kim Kardashian har färgat håret blondt. Vad tycker ni om hennes nya färg? Ja tycker att hon borde satsat på en ljusare brun nyans istället istället för platina.
 
Jobbar idag, har lunchrast. Är trött. Mådde illa hela natten lång utan att veta anledningen. Så är seg idag men de får gå ändå. Solen är borta också,  de blåser jätte mycket så de är svårt att gå på vägarna,  höll på att halka förut.
 
 Ibland så överanalyserar jag allt tills jag nästan börjar må dåligt har ja kommit underfund med.. och inte kan bestäma mig. T.ex. vilken färg på gardiner och överkast till sängarna ska ja välja? Sen kan ja inte besluta mig.. så väljer inget. Samma med katthårvård vilket balsam är bäst, borste, vilken tovutredare ska ja välja och kommer de fungera? Samma med vad vi ska laga för mat när mina gäster kommer på besök. Vad dem gillar och om de kmr duga att äta osv.... De är ett evigt velande som tar på min energi och gör mig till en "jag vet inte hur ja ska göra med nånting" person ibland. Känner ni igen er? eller är de bara jag. ja vill kunna bara tänka ut något snabbt o bestämma mig o lita på den goda känslan.  Aja nog om det.  ja känner att de är lite roligare att blogga nu när några fler läser. Har ni förslag på va ja ska skriva om? Vad vill ni veta mer om?
 
Jobbselfie. 
finne på hakan, check. 
ful IDP piké,  check.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela