willsing.blogg.se

uppdatering

Publicerad 2015-02-20 20:45:00 i Allmänt,

Hej fina ni.
 
Livet i sälen rullar på. Kanske stannar över sommaren också, vi blev erbjudna jobb då. Och jag tror att det kan vara väldigt fint här på sommaren. kan grilla, cykla, vandra, hitta på lite mer saker här i fjällen. Just nu känns de som om man inte gör annat än jobbar och vilar upp sig. På den lediga tiden så tar ja de bara lugnt så inget särskilt roligt i livet just nu. 
Idag har jag inte mått så bra, min mormors begravning var idag och jag kunde inte närvara pga distansen och 5 dagars jobb på raken. Det tog ganska hårt på mig faktiskt. Men jag väljer ändå att vara stark och acceptera "läget" och försöka tänka på nuet liksom. Jag saknar henne. Och min mamma. Vet att mamma är stark och världens bästa.
En liten god nyhet ja nästan hållt för mig själv är att jag funderar på ett hundköp. Det är igenom tänkt såklart. Jag har ju tjatat om en egen hund sen ja va mini. Min familj skaffa ju Jeppe när ja va 11 år. Han var mest som min. Och jag älskade han så fruktansvärt mycket. Tänker fortfarande på honom och kan börja böla för han betydde så mkt. Men det jag känner nu med en alldeles egen är att jag vill ha sällskap, mer motion i vardagen,  någon att pyssla om och ha roligt med. För mig är en hund en familjemedlem och behandlar den så också.  Eftersom att jag inte kan ta ut flera veckors semester som en valp behöver, så har ja tänkt mig en han hund i åldern 1-2. Söker dagligen runt på annons sidor efter någon som kan passa mig och mitt liv.  Jag tror att en hund kan ge mig så mkt kärlek. 
 
Nu ska ja o älskling kolla på sopranos serien. Grymt bra må ja säga. Kram kram ♡♡
 
 

Kommentarer

Postat av: Danuu

Publicerad 2015-02-21 01:09:32

Saknar dig jätte mycket, finfinfinis hoppas vi ses snar! 😘❤️

Postat av: Rebecca

Publicerad 2015-02-22 09:01:43

Du är grym babe!! Stark som få..
Och ett hundköp låter som en bra ide. Synd du inte bor här bara annars hade vi kunnat ta promenader och sånt😘💕

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela