willsing.blogg.se

Ski&Rock

Publicerad 2015-04-25 20:29:00 i Allmänt,

Igår var det ski&rock som gällde för mig och A.
Först kom det engelska paret hit, vi grillade,  drack, pratade och lyssna på skön musik från 12-16.
Vi hade köpt alkohol så engelska paret stod för maten. 
Sen plockade en taxi upp oss och körde oss till högfjällshotellet.Där blev det drinkar, vänner och Veronica Maggio live. Riktigt roligt.
När vi kom hem på kvällen tog vi med oss alla hem till oss för efterfest. Drack några öl pratade o så. Sen ville vår kompis Sam att vi skulle hem till honom och festa,  men de va rätt dött där till en början. Sen kom fler folk och vi körde öl spelet en stund. De engelska paret som skulle sova kvar hos oss började bli trötta och ville helst hem, samma med A, så dem gick hemåt runt 01 tiden. Jag ville absolut inte hem för ja va så peppad och ville hellre ut och dansa så jag följde med ett gäng med kollegor till krogen. Men två av dem valde att åka hem så fort de kom dit pga den långa kön, så där stod jag ensam i kön med Sam och Rikard. Men väl inne på krogen så splittrades vi ifrån Rikard så jag och Sam festa ensamma. Det blev nån redbull vodka och dansa järnet till krogen stängde. Vi väntade utanför på taxi i säkert 20min men ja tröttnade o ja sa att vi går hem. så vi gjorde det!! dummaste idén någonsin. ca 4km i mörker och tunn skinnjacka. typisk Johanna idé. frös. var rädd och hitta inte, men ca Halvvägs påväg så stannade en liten bil och vi swishade föraren 100kr för att köra hem oss. Hahah. När vi kom hem 03 från krogen så skulle vi festa vidare men all alkohol va slut o alla andra sov..så ja så jag gick hem ca 1km från Sams hus ensam meeen De va en rolig kväll jag sent kommer glömma. Behövde verkligen släppa loss och ha en grym kväll med fantastiska människor och nya bekantbekantskaper. Verkligen Alla är så trevliga i sälen. det gillar jag nog mest.
Jag och min engelska väninna 
Jag o min fina A
Alissa Rikard Niklas Kris och Simon
 
Jag, Sam, Alyssa
swag
happy
crazyyy
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela