willsing.blogg.se

den är här

Publicerad 2015-04-20 15:56:00 i Allmänt,

Alltså solen :) och visst blir man glad när den skiner.
Igår kväll ställde jag mig för att baka kladdkaka, men innan åkte vi ner till Ica för att köpa malteser och grädde.  Men Ica hade tyvärr ändrat sina öppetider så de stängde redan kl 20 ist för 22. typiskt. åker till byn där hemma och ska köpa det behövande på tempo istället. Men då hade dem också stängt tidigare. Allt pga att liftarna stängdes igen och vintersäsongen är nu slut. så min kladdkaka blev bakad utan maltesers och serverad utan grädde. som tur var hittade jag ett stort nougat påskägg som jag smälte ner i hällde i smeten. Kakan vart fast i kanterna och lösare i mitten.  mycket god ändå. Snart är de dags för min o As semester. vi fick 6v har vi. Det blir bra för valpen,  att få ta det i sin takt och lära känna mig o de som finns i omgivningen.
ni får hade bra. kladdkake bild kmr senare när ja sluta jobbet. ska nog köpa mig en grädde då också. sluurp.
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-04-21 10:14:33

Kom hem då! Vill träffa dig och mysa valpid😍❤️

Svar: Jaa, kommer hem någon gång i Maj när ja har semester <3 vill träffa er med <33
willsing.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela