willsing.blogg.se

Wiho

Publicerad 2014-10-29 19:55:46 i Allmänt,

Va glad jag är just nu! 
Så glad så det är inte sant! 

Jag har en vän som bor ca 16 mil ifrån mig,
och på fredag ska jag och A åka och hälsa på där!
Det ska bli jätte roligt, längtar så mycket! 
Har inte hälsat på där än, så ser fram emot det!
Det blir att fira halloween tillsammans och festa lite! 
Trodde ju att jag skulle bli ensam på halloween,
men det hela löste sig tack vare min man 
Jipppyyyy!!!! 

Jag och kära vännen min,en gammal bild på oss 

 
 




Kommentarer

Postat av: dannuutt

Publicerad 2014-10-30 14:31:31

åh jag lääängtar darlig, !! <3<3vi kommer ha super kul !

Svar: Jag med kära du! JAAA. There will bee blood and other shit haha :D <3
willsing.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela