willsing.blogg.se

Spooky nails

Publicerad 2014-10-29 16:13:00 i Allmänt,

Idag fixade jag mina halloween inspirerade naglar själv.
Använde mig av ett svart nagellack och ett silvrigt.
Jag blev nöjd! Inte det lättaste att måla med högerhand på vänster hand.
Men det får duga iallafall! Tog ca 30 min att göra naglarna.
Gjorde alla naglar svarta på sidorna och glitter imitten,
förutom ring fingrarna de gjorde jag nästan helsvarta förutom toppen,
och målade ditt ett kors för jag tyckte att de passade till halloween.
Hiss eller diss?  



 
Halloween dräkt som jag fixat själv av ett rutigt linne som fick bli en kjol
samt en vit skjorta som jag klippte till (bilden visar ett vitt linne som jag först tänkte).
Jag föreställer en zombie schoolgirl.
Det som fattas är mer smink, fake blod, långa strumpor, en slips/rosett, och två toffsar. 

Min egen gjorda halloween dräkt

 
 Den här dräkten försöker jag likna, finns på partykungen för 399 kr 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela