willsing.blogg.se

clean

Publicerad 2014-10-28 14:22:00 i Allmänt,

Idag har vi visning i lägenheten runt 5-6 tiden.
Jag började städa lägenheten redan i morse och under dagen.
Den är verkligen fräsch och luktar gott nu. Så vi väntar bara på 
den som är intresserad att hon ska dyka upp. Blir roligt! 

Både jag och A har vaknat tidigt de två senaste dagarna,
gått upp och lagat stor frukost.Äggröra, smörgås, kaffe, jucie, keso, frukt.
Mysigt att gå upp tidigare då har man så lång dag framför sig.
Godaste äggröran för två gör man såhär♥ :
♥ 2 ägg
♥ Lite salt
♥ En skvätt grädde/en skvätt mjölk.

Häll ner lite smör i stekpannan, kläck äggen och
rör äggen med varann medans de värmer från stekpannan,
när äggröran nästan är färdig häll ner en skvätt grädde/mjölk
och blanda ett tag. Salta lite lätt. Perfekt äggröra! 

Igår fick vi bilder på stugan vi ska hyra i sälen, 
under vår tid vi kommer arbeta där. Den var nyrenoverad.
Jätte fin tycker jag, är glad över att vi valde att bo själva också.
Istället för att bo med flera personer i samma stuga.
Det kan ju hända att man inte kommer överens med andra,
och då känns det nog jobbigt att ha någon så tätt inpå sig.
Men de här blir bra, det känner jag, där inne kommer jag trivas. 
♥ Vännerna, kom gärna och hälsa på oss 

 

 

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2014-10-29 10:45:33

Vi kommer iallafall och hälsar någon gång :) <33

Svar: Ja gör det ni är så välkomna <333
willsing.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela