willsing.blogg.se

We did it!

Publicerad 2014-11-17 21:53:20 i Allmänt,

Jaha. Sen så vart det klart.
Bara sådär. Helt plötsligt.
Lägenheten ska säljas!

När vi sänkte priset betydligt på lägenheten
Så hörde många av sig och var intresserade.

Så nu har vi en köpare, som jag hoppas
är seriös. Den verkar vara väldigt seriös iallafall.
Imorgon tänker jag ringa hyresvärden och berätta.
Roligt, skönt, hurra, kan slappna av lite bättre nu!

..Idag har jag och A kört bort 6 fulla kassar med mina kläder
till en klädinsamling/container. Så hoppas de nya
ägarna av mina kläder blir nöjda och glada.
Det var inga fel på kläderna, men blev tyvärr inte
använda av mig, de låg bara på hyllan. Så bättre
att andra får nytta av dem och kanske lite glädje också!
Mamma fick även en kasse fina och nästan
oanvända kläder som hon blev glad av.
Sen imorgon kväll ska jag och Ellen byta lite kläder.
Roligt när man kan göra så, utan att pengar behöver vara
involverande. Vi har ju samma storlek så vi byter ofta kläder.

Men iaf, efter att vi kört bort kläder fixade vi lite mat,
sen har tvättstugan stått på schemat.
Är rätt slut nu vi har grejat tillsammans hela dagen.
Så underbart att allt har ordnat sig.
En fin första bil har A fixat. Lägenheten blir såld
och tagen till det tänkta datumet, och grejer är gjorda!
Bara slappna av nu och ta allt i sin takt.

From one bitch to anotheer...haha.
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela