willsing.blogg.se

Some ugly shit

Publicerad 2014-11-13 19:12:00 i Allmänt,

Det här inlägget kommer bli långt, ledsamt och argt.
Så va beredda elr läs inte!

Den tråkiga nyheten som jag gått runt och känt sorg i hjärtat över
är att våran gamla hund blev sämre på bara några dagar, så vi fick
tyvärr avliva honom idag och det är det värsta som har hänt mig tror jag.
Har gråtit konstant i två dagar. Jeppe är begravd uti skogen nu.
Finner inga ord alls. Han var min vän, familjemedlem och lekkamrat i många år.
Var där och hälsade på honom mellan 11-14 strax efter kom han till vetrinären.
Snyft. Kunde inte berätta på bloggen för några i släkten visste inte om det än.
Men nu är det inte "hemligt" längre. Det är en sorglig dag den här torsdagen.
Så r.i.p min fina Jeppe, nästan 12 år blev du. Jag älskar dig min vän

Den andra saken är att en person med nummer: 072-2263335
Håller på att SMS trakasserar mig.
4 november fick jag sms av personen (kortfattade sms):
"Hej hur mår du"
-Vem?
"Du känner nog inte mig, ville bara säga att du är otroligt fin"
-Okej tack, men säg vem de är, de är ingen fara?
"Du kan få tänka på det i några dagar, kan hälsa nästa gång jag ser dig"
-okej, ja du kan hälsa, antar att du är från hällefors då?
"Ja de är jag, jag ser dig nångång ute ibland"
-okej nyfiken jag blev
"Skulle va kul o få veta mer om dig vet ju bara hur du ser ut"
-Jag vill veta vem du är först känner jag, vet inte ens om du är ung eller gammal
"27 år"
-Hur fick du mitt nr och visste mitt namn?
"Visste vad du hette, så ditt nr va lätt och få tag på"
-Okej då förstår jag
"Synd bara att man inte ser dig ute så ofta"
-Ja är väl ute ibland, men säg nu vem du är
"Heter Andreas, nu har du mer och fundera på"
-Säg hela namnet, ingen gissningslek? Andreas vem?
Sen har jag ringt flera gånger, smsat och frågat "vem"
Flera gånger och försökt ta kontakt med personen utan resultat.
Finns det någon där ute som kan ha en aning om vem personen kan vara?
Hjälp mig då! Snälla.

Och idag, fick jag sms av en Andreas i Hällefors som är 27 år
"Hej fick ett sms för några dagar sen där en skrev "Hej de är Johanna Arnesson"
Och sedan slutat upp med att svara, är det du eller jävlas någon?
Det enda registrerade nummer som fanns var detta ja skriver till /Andreas

Då blev jag jätte chokad! Alltså jävlas någon med mig och skriver mitt namn
till personer i sms, och låtsas vara mig? Vem gör något sånt!
Så om ni får sms ifrån något nr som påstår sig vara jag, det stämmer inte!
Mitt enda rätta nummer är och kommer förbli: 076 8333385! och inget annat.
Andreas ringde upp mig och vi pratade en stund om vem personen kunde vara
och lite annat. Känns konstigt det här, både han och jag har ingen aning!

Och till personen med nr 072 2263335. Jag kommer ta reda på vem du är!
På ett eller annat sätt! Jag är måttligt förbannad på dig.
Jag är trött på stalkers och konstiga personer!
Har haft och göra med såna förut och de är tamifan som parasiter.
Eller fästingar. De suger ur all energi och bara är på på på, ger sig inte.
Men jag kämpar emot hårt tillbaka, ingen ska nånsin göra sig lustig på
min bekostnad. Det tillåter jag bara inte, så trött på skiten!

Ja. Det händer mycket skit i livet just nu!
Försöker se positivt på livet, men hur ska jag kunna när allt bara strular :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela