willsing.blogg.se

Saffran doft

Publicerad 2014-11-19 17:51:00 i Allmänt,

Vilken tur jag har!
Såg idag att den vita klänningen jag beställde igår är slutsåld.
Och den svarta med blingbling, finns de bara tre storlekar kvar i.
Nelly skickade ut ett nyhetsbrev idag om #100 klänningar för 100 kr.
Och då var den svarta med blingbling på första "sidan" så den går åt nu.
Så passa på nu ni som vill ha en nyårsklänning eller en till annat tillfälle!
Lovar att ta bilder på mig i klänningarna såfort jag får hem dem!

Idag åkte jag och A hem till mami, där vi bakade lussebullar.
De blev stora och fina, sen saftigare också. Hade i kesella.
Vi prata lite grann, mös och kollade på Sveriges mästerkock uttagningen.
Sen beställde vi även hem en ny mobil till mig! Jag är superglad.
Fick det i tidig julklapp av min familj då de visste att min mobil jag har nu
krånglar jätte mycket och är gammal. Så jag valde en
Samsung galaxy S3 i färgen vit! Längtar så tills den kommer.
Den har ju fått så himla bra betyg och nöjda användare.
Och jag gillar ju Samsung väldigt mycket så den kommer passa mig bra!
Efter att vi varit hos mamma en stund så åkte jag och A och handlade lite,
igår var vi så sugna på kyckling spett med tzatsiki så vi tänkte äta det ikväll.

Annars händer väl inget särskilt egentligen.
Lugn kväll uppskattas de också!

Tbt, en bild på mig som brunette!
Fint med brunt hår också, men jag trivs bäst som blondin :)
Gillar även rött hår jätte mycket, men jobbigt att färga så ofta! :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela