willsing.blogg.se

Inside out

Publicerad 2014-11-25 16:47:00 i Allmänt,

Denna dag har varit stressig.
Vaknade upp och gjorde mig i ordning, sen ner och handla kaffe
och hämta ut mina två nya Nelly klänningar!
De va jätte fina, speciellt den vita, så blev min favo.
Har inte hunnit testa än men ska göra det.
Klockan 12 kom en kille hit och tittade på bordet som vi ska sälja.
De är ett vitt antikt bord, och han var väldigt intresserad så får se.
Han skulle isåfall köpa det innan torsdag.

Efter det så blev det storstädning överallt i några timmar.
Och kl 4 hade vi visning på lägenheten.
Visningen gick bra, så bra att vi har en ny köpare!
Vi skakade hand och personen kunde ta lägenheten direkt.
Så på måndag flyttar vi som bestämt. Så det känns bra.
Ringde min hyresvärd direkt och gjorde upp lite så allt är klart.
En stor lättnad i mig nu, ingen skavande känsla.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela