willsing.blogg.se

Fabulous

Publicerad 2014-11-18 15:18:00 i Allmänt,

Jag är så otroligt glad.
Haft en sån mysig dag idag!
Vaknar upp på bra humör, tar en dusch, dricker te
och gör mig iordning lite, sen går jag hem till Becci.
Mella var redan där, vi pratar lite och fikar på kaffe och bulle.
Mysigt! Så roligt att vi börjat umgåtts igen faktiskt.
Åren går, men vänskapen den består, hihi
Även fast vi bara sågs två timmar, så var det trevligt!

När jag kom hem så beställde jag två nya klänningar.
Det var ett evigt velande fram och tillbaka om vilken.
Igår kväll hittade jag dem båda, och kunde inte bestämma mig.
Tänkte på det imorse med vilken som var finast,
men båda va ju fina på olika sätt? svårt de där.
Välja antingen den vita klänningen, eller den svarta med guldpaljetter?
Jag kunde inte bestämma mig, så det fick bli båda!
En är tänkt som nyårs klänning. Får se vilken jag väljer då ;)
Frågan är ju bara, vilken bh ska man ha under den vita?
Kanske inte behöver nån bh under den? beror ju på hur den sitter.
Annars kanske man får köpa sån där som bara täcker de mesta!
När jag får shoppa klänningar, då är jag i extas haha!
Klänningarna är köpta på Nelly såklart!
Ni missar väl inte deras erbjudande?
100 klännigar för 100 kr st?


 

 
 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2014-11-18 15:54:30

Så himla mysigt, tiden bara sprang iväg hade kunnat suttit i flera timmar till <3

Svar: Jaaa jag med, nu skrev du att du hette Johanna? Så jag vet inte vem det är ;) haha <3
willsing.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela