willsing.blogg.se

1 advent

Publicerad 2014-11-30 15:46:00 i Allmänt,

Julkänslorna flödar.
Värme och kärlek känner jag av.

Va mysigt med första advent hörrni.
Familjen har julpyntat lite med stjärnor och tomtar.
Och igår drack vi glögg igår och tittade på film.
Sen köpte jag en ny vinterjacka i märket Only,
En svart med vitt lurv ini och med pälskrage.
Verkligen i min smak och bra längd också.

Idag har jag och mamma gjort färdigt allt i lägenheten.
Så ikväll lämnar jag över mina nycklar och lite annat.
En lättnadskänsla verkligen, samt lycka och spänning
inför det nya som väntar för mig och A. 
Vi åker tidigt imorgonbitti, redan kl 07.
Idag är sista dagen i Hällefors. 
Tänker äta god mat ute med Mamma ikväll
sen byta julklapp och ha en trevlig stund med Ellen.

Allt har verkligen ordnat upp sig och jag kan vara lugn. 
Så mycket tankar och känslor man har haft om de mesta. 
Huvudsaken är att alla verkligen funnits där för mig och brytt sig om mig.
Hjälpt mig och stöttat mig, så jag har kunnat tagit mig vidare, TACK.
Jag hoppas att ni läsare har en fin 1a advent. Kramar mina vänner.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela