willsing.blogg.se

Saker som gör mig glad

Publicerad 2014-07-22 14:55:00 i Allmänt,

♥ Komma hem till ett nystädat och fräscht hem.

♥ Känna lukten av nybakat, speciellt kanelbullar.

♥ Ta en lång kall dusch en varm sommardag, eller en lång varm dusch efter jobbdag.

♥ Träffa en vän som man inte har träffat på jätte länge.

♥ Ta ett kvällsdopp i sjön och ta med sig shampoo.

♥ Äta en riktigt god hemmalagad måltid.

♥ Att Pettson somnar i min famn kurrandes.

♥ Träffa min syster och hennes nya familj och få en puss av Selma (systerdotter)

♥ Göra fina second hand fynd. Sist hittade jag tre små tavlor.

♥ Vakna upp bredvid älsklingen och dricka kaffe tillsammans. 

♥ Ta en lång cykeltur, och lyssna på sin favorit musik samtidigt.

♥ Åka iväg till varuhus en hel dag, och handla allt man vill ha.

♥ Få komplimanger om något ovanligt, som man inte trodde andra märkte.

♥ Skratta åt det mesta.

♥ När man har sett en riktigt bra film, (det händer så sällan) i förrgår såg jag filmen Gone.

♥ När folk är tacksamma och uppskattar det man gör för dem.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela