willsing.blogg.se

mitt nya liv

Publicerad 2014-12-13 11:05:00 i Allmänt,

 
Godmorgon ♥ 
 
ligger i sängen och mobil bloggar nu. 
har jobbat väldigt mycket, men va ledig igår o idag. 
passar på att ta lång sovmorgon.  ska upp snart och göra Jamie Olivers amerikanska pannkakor till frukost. 
jag trivs här uppe, även om de är en väldig omställning. 
mitt nya liv är så olikt mitt gamla.
jag tycker bra om mitt nya jobb.man får verkligen slita.
Efter en jobb dag har jag ont i kroppen och är helt slut.
men jag gillar känslan. de känns verkligen att man lever och att man har lagt sina krafter på att göra ett bra jobb. Städar runt 30 stugor på 8 timmar elr skottar snö. 
dagarna går fort när man hela tiden har något att göra på jobbet. mina arbetskamrater är så trevliga och lätta att prata med. Många nya ungdomar jobbar också där så jag är inte ensam.  nästan två veckor har gått sen vi flyttade upp hit. och allt har fallit naturligt.  
ja är glad att jag tog den här chansen att göra någonting annorlunda och oväntat i mitt liv.
det har snöat så ini norden här uppe. det är så vackert faktiskt.  innan var jag inte mycket för vintern. Men här uppe är ett vinterparadis som i Narnia filmen. 
söta stugor omringas av skogen.  fin belysning.  mysiga vägar att gå. nya saker att upptäcka.  kan inte förklara med ord. hoppas att ni mår bra ♥♥ kram
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2014-12-15 13:42:25

Åh så mysigt ni verkar ha😊
Kommer ni hem till jul?❤️❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela