willsing.blogg.se

sport

Publicerad 2015-05-06 20:59:00 i Allmänt,

Sitter i soffan med en kall somersby och Sverige-Kanada hockeyn visas på tv. A har haft en lite jobbig dag och jag vill göra honom glad så ja agerar snäll flickvän och har lite sportkväll med honom. Det händer aldrig annars, att jag tittar på sport och visar de intresset men ibland så behöver man stötta sin partner i sitt intresse tycker jag.Ja tror att de uppskattas, och vi har bullrat upp med en hel del godsaker framför oss. Och A har ställt sig och fixat lite godare mat. Viggo har varit världens snällaste valp idag så här hemma har de varit väldigt lugnt, Jag sov så bra inatt också så har känt mig utvilad. Ja har skrotat runt hemma, lämnat mitt gina paket tillbaka, kollat på George Clark inrednings program, de är nog mitt favo program, alltså han är den bästa arkitekten/inredaren någonsin, han är så duktig på att se hur fint det kan bli och göra svåra hem väldigt vackra. Han ser potential i alla hem oavsett hur låg budget han får jobba med. Mycket bra program! har även bytt säng kläder, gått flera promenader och solat den lilla stund som solen tittade fram. Men de är bara att konstatera, de är en fruktansvärt regningt Maj, tyvärr och lite besviken blir man ju när man väl har semester. 
Nu ska ja försöka följa matchen lite mer! Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela