willsing.blogg.se

Sömnlös

Publicerad 2015-05-05 14:27:33 i Allmänt,

Ja. jag sover så fruktansvärt dåligt här i nya stugan. 
Inte sovit en hel natt sen vi flyttade in. Bara få ynka timmar på morgonen. Det börjar kännas. 
Synen är trött och darrig,  ja har slut på energi också.
Har ni några bra sömn tips? 
 
Hela den här dagen har varit konstig. 
När vi vaknade kom engelska paret hit; direkt o hälsa på en stund. Efter de åkte vi till sälen by för att hämta mitt gina paket,  köpa vin och ipren till mig.
Allt gick bra men sen på Ica hade ja inget leg med mig in för de är samma personer som jobbar där på Ica o känner igen mig. Men denna gång bad den flintskalliga ica mannen om leg o han har aldrig sagt nå om leg innan när ja köpt ipren/alvedon..ja blev så paff o sa " men ja har inte med mig de" då sa han "men de måste man ha om man ska köpa sånt här" jätte otrevligt!! ja sa "men jaha ska ja behöva gå till bilen o hämta de?" han bara "ja de får du göra" ja kände mig så jävla less på honom för han sålde ipren till mig för max 7dagar sen. Ja har ofta huvudvärk elr värk när perioden närmar sig o under den så ja äter väl ipren när ja behöver. Aja. ja visa leget o han såg ut att skämmas iaf. Konstigt att flera gånger behöver man inte visa,  medan en random dag vill han minsann se. menmen nu har ja luftat ur mig de. ibland stör man sig på små saker tror de här är ett resultat av dålig sömn :( när vi va hemma öppnade jag gina paketet o upptäckte att ja fått helt fel jeans i 5 storlekar för små! hur irriterande? så nu ska ja returnera o vänta på rätt sort o storlek....idag är en sån där dag när ja bara vill ha en stor myskväll med alla mina goa vänner. o ha lite spa, äta gott, prata o tända ljus. bara ta de lugnt och umgås.  men ja får bita ihop. åker hem senare i Maj så de känns bra iaf.sälen har nästan inget att erbjuda nu. experium är stängt.  finns inga tjej klädaffärer inget fik är öppet elr bio. bara vanliga affärer..bor i skogen också numer så klart man känner sig lite isolerad. ja vill bara inte deppa ihop. ja har ju saker att göra. men de vore så kul att bara få gå på spa elr något med sina nära. ni får hade bra!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela