willsing.blogg.se

holiday

Publicerad 2015-04-22 11:49:30 i Allmänt,

☺ Idag är det molnigt ute och jag jobbar just nu.
Men efter jag har slutat för dagen så tar jag semester!
Så jääääkla skönt. Imorgon tänker jag sova ut så länge jag orkar, laga en stor o god frukost, baka kanel bullar och inte ha några som helst måsten för resten av dagen. Behöver ha den här semestern mer än någon kan ana. Jag började ju sommarjobba redan vid 17års ålder och har jobbat varje sommar o nästan heltid varje gång. Så somrarna har glidit förbi i snabb takt och man har aldrig kunnat planera in något längre under de fem senaste somrarna. Men nu äntligen!! Jag hoppas på ett soligt och varmt Maj med mycket aktiviteter och glädje. Det som väntar är en kryssning,  en utomlandsresa, åka hem några dagar/ nån vecka till hemorten o träffa familj/släkt/vänner o bekanta, sen ska ja o A ta en roadtrip!! Spännande,  få se vart de bär iväg. Bara känslan av att man har över 6v att kunna slappna av, ta hand om djuren, välkomna för sommaren och har massa kul inplanerat att se fram emot får mig att le. Hoppas att ni får en underbar semester/sommar också <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela