willsing.blogg.se

8 feb

Publicerad 2015-02-08 12:15:43 i Allmänt,

 
Igår fyllde jag 23 år.jobbade halva dagen så vi firade dagen innan. vi åkte till Malung en sväng, ligger ca 6 mil ifrån lindvallen,  o jag blev bjuden på kina mat där av älskling. sen lalla vi mest runt o kolla i affärer. köpte med en tårta ifrån Ica. orkade inte baka något. jag trivs fortfarande bra här, fast är trött på snön. men har märkt på morgonen nowadays att de är mycket ljusare o även att snön lagt sig något. längtar till våren, pastell färgade kläder, tygskor, solbrillor, tussilago och blåsippor. 
 
mina föräldrar är utomlands, jag saknar dem. och även alla mina vänner hemma i hällefors. tänker ju på er varje dag. visst har man skaffat sig kontakter här i sälen också, mestadels inom jobbet o de är trevliga dem med. men ingenting slår vännerna i hemtrakten. nu  ska ja fortsätta jobba. imorgon kommer mitt paket ifrån lager 157. beställde en lång tröja o två par jeans. hoppas de är nå o ha. aldrig beställt därifrån. men finns bara affärer här med dyra priser. typ en enkel tröja för runt 600kr. o de vill jag inte lägga iaf. 
 
bloggar snart igen :) kram. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2015-02-08 18:07:20

Saknar dig fina du! Hoppas du haft en toppen födelsedag. Önskar jag kunde varit där och firat dig😘😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela