willsing.blogg.se

Jeppe min vackra

Publicerad 2014-11-13 20:58:14 i Allmänt,


 

Min älskling.
Min kära.
Min ängel
Du är i himlen nu.
Rest in peace, min lilla vän
02-02-19 - 14-11-13

Jag vill tacka min underbara vänner!
Vad bra ni är! Helt otroligt bra!
Tack för att ni stöttar mig,
Tar hand om mig, får mig att se framåt.
Ringer mig, smsar mig, träffar mig och finns där!
Är ingenting utan er. Vilket stort stöd jag har fått.
Ni är den familj jag har valt själv, och är så stolt över er.
Ni gör mig glad och säger så fina saker till mig.
Jag älskar er, varenda en av er. Guld kramar

Jag vill också tacka min familj.
Gårdagen och idag har som sagt inte varit rolig.
Bara massa sorg och blandade känslor.
Vår lilla hund, nästan 12 år, togs ifrån oss.
Ska alltid minnas den här dagen.
Ingen kan nånsin ersätta Jeppes plats.
Alla djur är sina egna personligheter.
Hans var enorm. En stor hund i en liten kropp.
Vi är så starka, det vet jag.
Varenda motgång i livet klarar vi tillsammans!
Vi har ju varandra att hjälpa

Jag vill tacka min man, för hans ork.
Jag är inte en enkel människa.
När något sånt här händer, då är jag omöjlig.
Tack så mycket för att du har orkat lyssna på mig,
orkat hålla om mig och funnits där för mig.
För dina stöttande ord, och för allt du gjort
under tiden då jag har mått så dåligt.
Du förstod direkt hur det känns att förlora ett djur.
Du är starkare än vad jag någonsin har varit,
och en så bra stötepelare som hjälper mig.
Ett halvår som gått har varit svår.
Det har hänt så otroligt mycket runt omkring.
Jag har varit så nere, ledsen, överviktig, stressad.
Men du har funnits där och bevisat varje gång att du
står kvar där och älskar varenda liten del av mig.
Jag älskar dig min kära. Tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela