willsing.blogg.se

Fredag

Publicerad 2014-11-28 12:48:01 i Allmänt,

Nu bor jag hemma hos mina föräldrar igen.
Det känns bra att bo här de sista dagarna innan vi åker.
Igår flyttade vi alla grejer och åkte till soptippen med en del.
Hela förrådet är fullt nu och jag förstår inte varför ja har så
mycket grejer eller hur det kunde bli sådär mycket? 
Ändå har man åkt slängt en hel del.
Fick jätte mycket ångest när jag upptäckte hur mkt
kläder jag samlat på mig de senaste årena, blev lite chokad.
Skänkt bort totalt åtta fulla ica påsar med kläder.
Ska ta med två stora säckar med kläder till sälen
och har då en säck kvar hemma med sommarkläder.
Det är sjukt. Räknade nyss att jag har 13 st bhar bara.
Jag förstår ingenting. Ändå har man känt att 
"jag har ingenting att sätta på mig" nästan varje dag.
Är de så för er med? Varför har man så mkt?

Idag ska jag ut med mamma på promenad,
äta om en stund, sen se idol med Ellen ikväll.
Kmr inte hinna blogga så mkt nu.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela