willsing.blogg.se

Bloggutmaning, Dag 11

Publicerad 2014-11-03 21:09:00 i Allmänt,

♥ Bild på det du fick eller köpte senast 


Mina vänner är så väldigt generösa mot mig.
Det är jätte roligt och tacksamt att få saker.
Jag tycker också om att ge bort saker, 
eller bjuda på saker så det kommer lite från båda håll. 
När min vän Ellen var i Ullared nyss så fick jag en jätte bra
goodiebag med flera användbara och fina saker.
Och nu sist i helgen när jag var hos Dana,
så fick jag en ögonbrynspenna, en hårfärg,
och en tunn tröja. Tack så jätte mycket 
Absolut inget måste att få eller ge bort saker,
i en vänskapsrelation - eller vilken relation som helst
egentligen, men jag tror att många tycker att det är 
väldigt roligt att göra så, och om man ändå inte använder
något så kan nån annan bli glad över att få den saken.
Så vet jag att alla mina vänner är och även jag.
Generösa och vill varandra väl 

Så denna tröja fick jag av Dana, fast den är mörkblå.
Hittade bara bild på svart. Den heter "Kendra Jacket" iaf
och är ifrån Gina Tricot. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela