willsing.blogg.se

Autumn things

Publicerad 2014-09-30 15:08:00 i Allmänt,

Den nya routern som jag beställde fanns att hämta ut på ICA idag,
så jag gjorde det direkt när jag vaknat och kopplade in den. Som jag saknat internet.
Haha var utan 1dag och dog nästan kändes det som. 
Men äntligen kan jag blogga som vanligt och jag kör igång direkt! 

Favorit höstsaker att göra! 

1) Fika. Fika. Fika. Vad annars? 
Fika i stan, fika hemma hos någon, fika ensam eller med flera st.
Stor bulle, en mega stor kopp gott te eller kaffe, en mysig sticka tröja,
bästa vännen och massa nytt skvaller, och de flesta av oss mår väldigt gott! ;)

 
2) Cykelturen.
Det är så mysigt att ta en cykeltur på hösten.
Att cykla i en vacker skog som omringar en med träd fulla i fina höst färger. 
Lite bra musik i öronen eller en vän att tala med under tiden. 
Jag gillar verkligen att cykla under hösten, det är så givande och mysigt.

 
3) Läsa! 
Jag har förälskat mig i böcker igen, och jag kan inte förstå att jag hade ett uppehåll.
Intresset för att läsa igen kom när jag köpte den omtalade boken "Fifthy shades of grey".
Läste ut den på någon vecka, den var verkligen annorlunda, spännande och bra. 
Har efter det fortsatt och läser nu några deckare.
En bra syssla när man tröttnat på datorn.

 
4) Baka! 
Jag tycker dock att baka alltid är roligt, men höstbak är nästan roligast.
Det är så varmt under sommartid så då vill man helst vistas ute. 
Men under hösten och som arbetslös har jag all tid i världen.
Då passar mitt intresse för bakning väldigt bra! 
Chokladbollar, kladdkaka, vaniljbullar, småkakor, you name iiit.

 

Kommentarer

Postat av: daniela

Publicerad 2014-10-01 20:44:31

kom hit, jag kan baka stora bullar och göra kaffe i mina mina stora koppar, relaxar läser nya ELLE pratar skit om folk osv, sen kan vi ta en cykeltur( här finns massa cyklar att välja mellan, våran kompis ''samlar på dom'') sen kan vi bara om du vill, ta bajspiller så vi kan turas om på toan. riktig kul med höst och skööönt. love you!

Svar: jaaa ååååh myys, hahaha en kompis som samlar på cyklar, va roligt. jaa eller hur höst är bäst ;) saknar dig så mycket min vän, älskar dig också! <3
willsing.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela