willsing.blogg.se

Moving in

Publicerad 2014-05-28 13:24:42 i Allmänt,

Nu har A flyttat in! Han kom nyss med alla sina grejer.
Min etta har krympt av alla grejer, längtar tills vi kan skaffa större.
Behöver en 2a eller helst en 3a egentligen! 

I eftermiddag ska han jobba, och jag ska träffa en kompis runt 6-tiden.
Blir picnic med jobbet i en folkpark, ser fram emot det nu när vädret är så skönt också! 

På tisdag fick vi en tid hos vetrinären då ska lille P kastreras 
Känns lite läskigt, läste nyligen en artikel som handlade om en familj,
som ägde en liten katt hona, och hon skulle steriliseras när de flyttade till hus.
Sen när de skulle hämta katten, fick de veta att vetrinären av "misstag" avlivat katthonan!
Vetrinären hade tagit fel på katt, och avlivat henne!!!!! 
Fy vad hemskt, historian var lång och jag blev berörd när jag läste den.
Jag som är en kär djurvän och har en katt själv som jag älskar så mycket! 

Men jag hoppas och tror att den här vetrinären är duktig, 
kan sin sak, och inte tar fel på katt! Min älskade Pettson ♥ ♥ 

Nu ska jag inte blogga mer, ska hjälpa till att flytta med grejer,
sen ska vi fixa något att äta. Blir kyckling och vitlöksbaguette, gott! 

Kram! 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela