willsing.blogg.se

Senaste dagarna

Publicerad 2014-06-26 19:04:40 i Allmänt,

Hejsan! ♥ 

Mitt sommarjobb har börjat, så har varit upptagen och väldigt trött.
Inte haft tid eller ork att blogga, så det är anledningen om ni undrar :)
Har jobbat i tre dagar o är äntligen ledig nu sen jobbar jag hela helgen igen. 

Nu när jag varit ledig har jag fixat saker i hemmet, börjat kolla på nya serien
"orange is the new black" en väldigt bra serie med mycket humor,
drama, kärlek och sorg. Den har allt kan man säga, på en lagom nivå.
Sen har jag gosat med katten och gjort några ärenden. 
Jag och A lagade "pulled pork" idag, en färdig variant från ica,
som man värmde på i ugnen, "gafflade" isär och hällde på
BBQ-sås efteråt, vi åt det i tacobröd med massa grönsaker och 
klickade i cremefresch, det var jätte gott (som flera personer sagt) 
så det blir att köpa och göra fler gånger! Man kan ju variera som man vill! 

Ikväll ska jag och A beställa lite kläder från nätet.
Var inne igår och kikade på olika online butiker efter mys dresser.
Tänkte beställa en velourdress att bara ha hemma, men hittade ingen
fin i den "perfekta färgen" först lutade åt färgen aprikos,men jag blir så förvirrad
på vilken färg som är fin och passar mig så det blev ingen velour dress.
Blev en annan mjukisdress istället som man även kanske kan ha ute.
Det är sån stor sommar-rea online, de flesta ligger på 70% rabatt.
Roligt, har hittat massa nya plagg. Så om ni behöver något i klädväg,
så kolla in de stora sommarreorna online! 

Jag var iväg till kga och fixade nytt pass och ID-kort också så det känns ju som en frihet.
Ska resa till hösten 1-2 v beroende på hur vår katt-situation ser ut,
och hur det blir sedan med utbildningen, om jag väljer att gå eller inte.
Sen kan jag ju äntligen hämta ut paket och handla på systemet.
Haha, inte haft varken pass eller ID på ca 6 månader!
Tänkte inte på att skaffa nytt i tid, sen vips hade det gå ut!
Tråkigt, men nu har jag äntligen båda delarna  

Nu ska jag äta jordgubbar i gräddmjölk, muuums! 
Ni får ha en bra kväll och en bra helg om vi inte hörs tills dess! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela