willsing.blogg.se

Godbitar

Publicerad 2014-06-30 21:59:53 i Allmänt,

Favoriter just nu  

 ♥ Dessa sköna tunna sommarbyxor som påminner om pyamasbyxor. Love! 
Ni hittar dessa på Ellos för 199kr, länk: http://www.ellos.se/ellos-collection/byxa/415157?N=1z141n2Z1z141qeZ1z141ll&selArt=320296

 

 ♥ Plopp med päron och kaktusfyllning, låter inte så värst gott, men mummaaa! 

 Te, Jag har börjat dricka te igen med honung, hur gott som helst.
Varför slutade jag ens? ....tror det kan bero på att kaffe intaget tog över! 

 
 Sköna BHar har blivit ett måste för mig.
Oftast är de "snygga" pushup bharna väldigt obekväma.
Så fort jag kommer hem ifrån jobbet drar jag av mig bhn för det känns obekvämt.
Jag vet om att jag har tagit rätt storlek och de passar bra på mig men jag gillar inte pushup.
Tro mig jag har ett tjugotal pushbhar och nästan ingen är skön faktiskt!!
Så nu har jag köpt mig tre st nya, med mycket stöd och mjukt skönt material.
Dessutom var de snygga, köpte en ljusblå, en rosa och en vinröd. Tummen upp.
Bästa på väldigt länge! Man måste ta hand om tuttera! 
Vad tycker ni är viktigast? En snygg men skavande Bh?
Eller en mindre fin fast väldigt bekväm och skön? Ja röstar på de sista ja.

 

 ♥ Bebisar. Jag vill bli mamma snart, Jag är redo faktiskt!
Jag vet hur mycket ansvar som ska tas och vad som krävs.
Vad man i livet får ge upp, och se till bebisens bästa och skapa nya rutiner.
Men jag känner mig väldigt redo och har gjort en tid. 
Bebisar är goa och söta, men det är också mycket "jobb"-
Där jag bor är det babyboom nu, många unga tjejer är gravida.
Vi får se lite längre fram faktiskt ;) 
Bilden är lånad från google.se

 
 ♥ Spotify listan, "Your favorite coffeehouse by spotify" 
Den listan är så MIG MIG MIG MIG MIG just nu. 
Jag gillar ALLA låtar i den listan. Perfekt till kaffet, 
lugna stunden på kvällen, när man är trött, eller när man läser.
Så ett väldigt bra tips till er! 

Länk: Your Favorite Coffeehouse

 ♥ Den norska fotbollsfrun Caroline.
Älskar hennes blogg, där finns massvis med bilder om hennes lyxiga liv.
Hon lagar mat, tränar, reser, tar outfit bilder m.m ni måste kika in där! 

Länk: http://fotballfrue.no/


 ♥ Serien Pretty Little Liars.
Först så gav jag upp den efter ca en säsong, det hände inget speciellt,
och sen var huvudpersonerna så dumma och klantiga....
Men jag gav den en ny chans för nån månad sen, och oj vad den växte i mina ögon!
Säsong 3 spårar ur och säsong 4 är skit spännande! Har precis börjat på säsong 5.
Hela serien är fenomenal, den är uppbyggd så bra och karaktärerna växer sig starka.
Man kan inte sluta älska Spencer, Aria, Hanna och Emely. 
Min favorit är Hanna (ljushåriga), gillar hennes klädstil och att hon är så rakt på.

 
 ♥ Kort hår, ÄR SNYGGT.
och nu menar jag inte killkort eller typ sån där mileycyrus frisyr.
menar mer mellankort, typ en snyggt klippt page eller kort och lite uppklippt.
Funderar på att klippa mig och slinga håret.....
Jag har ju lyckats få håret mitt askblond/naturligt blond från brunette.
Fast jag vill ha aningen ljusare, absolut inte platinablond men lite ljusare än nu.
Se bilder nedan så kanske ni förstår vad jag menar ;)

 
 
 ♥ Färgen rosa, jag har börjat köpa mer och mer rosa kläder.
Gillar även färgen rosa på porslin och inredning,
Antar att jag dras till den färgen, gillar bäst ljusrosa.
Det känns tjejigt och fint! 

 

 

 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela