willsing.blogg.se

Glad midsommar

Publicerad 2014-06-20 22:30:00 i Allmänt,

Till er Alla! ♥ ♥ 

Jag och A firade vår första midsommar tillsammans. 
Det har varit jätte mysigt verkligen! 
Jag vaknade upp med en sån skön känsla imorse att dagen skulle bli super! 
Vi duschade och drack kaffe, sen åkte vi och hälsa på mina föräldrar
för en fika och lite prat. Efter det åkte vi hem och lagade all mat.
Blev hemmagjorda köttbullar, färskpotatis, lax, sallad, och olika tillbehör.
Hur gott som helst, men blev jätte mätt efteråt så vi tog det lite lungt. 
Druckit några glas med vitt vin (tre apor) och A några öl.
Tanken var att "festa" senare, men båda är trötta så vi körde på hemmakväll istället.
Kollade på filmen "100-åringen som försvann" blev många skratt, A hade inte sett den.
Sen tog vi en kort promenad, var så skön kall luft som jag kände att jag behövde.

Nu ligger jag i sängen i min stora gråa hoodie och lyssnar på musik.
Är väldigt nöjd med dagen, så glad över att A är min kille, och är tacksam för det
liv jag har. Ibland är det lätt att bara se det negativa i allt, och prata om allt som man
inte har och vill ha eller inte är och vill bli,
då måste man stanna upp ett litet tag och se på det man istället
har i sitt liv och vara glad över det och framför allt tacksam. 
T.ex Jag är frisk, jag har en bra familj, en pojkvän som älskar mig, fina vänner, 
ett eget boende, ett jobb jag trivs med och världens bästa katt. 
Livet är inte en dans på rosor, men det finns många bra saker i livet 
The best thing in life is free 




 




 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela